Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. Názov Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
    Autorské údajePavel Horňák
    Autor Horňák Pavel
    Korporácia Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně . Fakulta multimediálních komunikací
    Vydavateľské údajeZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM , 2018. - 398 s.
    Vydanie2. rozšírené a prepracované vydanie
    ISBN978-80-87500-94-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * komunikácia marketingová * porovnanie medzinárodné * etika * rady správne * kreativita
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra908442

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    908442SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.