Počet záznamov: 1  

Internet ako komunikačný nástroj zvyšujúci konkurencieschonosť malých a stedných podnikov SR

  1. Názov Internet ako komunikačný nástroj zvyšujúci konkurencieschonosť malých a stedných podnikov SR
    Súbežný názovInternet as a Communication Tool to Increase Competitiveness of Small and Medium-Sized Enterprises
    Autorské údajeBenita Beláňová
    Autor Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů II. : konferenční sborník vědeckých prací. S. 7-19. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2019 / Bursová Janka ; Hanák Michal ; Mečár Miroslav ; Michálek Přemysl ; Králik Jozef ; Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů II. Konference. ISBN 978-80-906993-2-8
    PoznámkyVEGA 1/0309/18. - VEGA 1/0436/17
    Ďalšie variantné názvyInternet ako komunikačný nástroj zvyšujúci konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov SR
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * podnik malý * podnik stredný * nástroje marketingové
    AnotáciaProblematika internetu v podnikovej sfére ako e-komunikačného a reklamného nástroja, zvyšujúceho konkurencieschopnosť firmy. Analýza využívania jednotlivých nástrojov, ktoré je internet schopný ponúknuť. Porovnanie výhod a nevýhod oproti tradičným médiám. Poukázanie na sociálne siete a ich reklamný potenciál. Hrozby daného komunikačného nástroja.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00511-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF11.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.