Počet záznamov: 1  

Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing

  1. Názov Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing
    Preklad názvuOrganizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov
    Autorské údajeSusanna Minder
    Autor Minder Susanna
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2019.v15n19p1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny * teória organizácie * nábor pracovníkov * zamestnanci
    AnotáciaMarketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 19

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF358.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.