Počet záznamov: 1  

Úvod do praxe mediální komunikace

  1. Názov Úvod do praxe mediální komunikace
    Autorské údajeDaniel Váňa, Petr Horký
    Autor Váňa Daniel
    Spoluautori Horký Petr
    Korporácia Vysoká škola ekonomická v Praze . Národohospodářská fakulta
    Vydavateľské údajePraha : Oeconomica, Nakladatelství VŠE , 2017. - 85 s.
    Vydanie1. vydání
    Edícia Vysokoškolská skripta
    ISBN978-80-245-2190-9
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá médiá * komunikácia masmediálna * noviny * vzťahy s verejnosťou * tlač * konferencie * komunikácia * kríza * prezentácia * rozhlas * televízia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra908445

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    908445SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.