Počet záznamov: 1  

Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie

  1. Názov Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov
    Autorské údajezostavil: Pavol Kita, recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská
    Ďalší autori Kita Pavol (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Szarková Miroslava (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2019. - 95 s. [5,79 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-4644-7
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * modely * správanie spotrebiteľa * kúpa * potraviny * ochrana zdravia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.7, z toho voľných 4, prezenčne 3
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra907865, 907866, 910097-910101
    Archív EPCE19 00537-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    907865SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    907866SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    910097SEKSklad knižničného fonduvoľný
    910098SEKSklad knižničného fonduvoľný
    910099SEKSklad knižničného fonduvoľný
    910100SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    910101SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.