Počet záznamov: 1  

Inovácia v distribúcií potravín - aspekt geografického informačného systému

  1. Názov Inovácia v distribúcií potravín - aspekt geografického informačného systému
    Súbežný názovThe Innovation in Food Distribution - An Aspect of the Geographical Information System
    Autorské údajePavol Kita, Patrícia Kollár, Ján Strelinger, Ján Keresty, Jaroslav Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kollár Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Strelinger Ján EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Keresty Ján EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 77-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * potravinárstvo * inovácie technologické * Slovensko
    AnotáciaPoukázanie na možnosti použitia technológie veľkých dát na Slovensku. Ilustrovanie použitia priestorových dát v geografickej lokalizácií maloobchodných jednotiek.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00537-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF10.9 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.