Počet záznamov: 1
Development of Trust Marketing in the Digital Society
Názov Development of Trust Marketing in the Digital Society Preklad názvu Vývoj marketingu dôvery v digitálnej spoločnosti Autorské údaje Nadezhda Popova, Andrei Kataiev, Ruslan Skrynkovskyy, Anna Nevertii Autor Popova Nadezhda Spoluautori Kataiev Andrei Skrynkovskyy Ruslan Nevertii Anna Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 176, no. 3-4 (2019), s. 13-25. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V176-02 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá spoločnosť * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing * technológie nové * digitalizácia Anotácia Rozvoj digitálnej spoločnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov. Význam dôvery spotrebiteľov k rozvoju podnikania dôvera: dôvera vo webové stránky, informácie a značky zastúpené na internete. Dôvera spotrebiteľov v digitálne prostredie a koncepčné aspekty rozvoja marketingu dôvery vo vzťahu k interakcii, komunikácii, spotrebiteľským hodnotám a vývojovým štádiám. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 3-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1