Počet záznamov: 1  

Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku

  1. Názov Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku
    Preklad názvuMarketing Assets as an Indicator of Marketing Performance Assessment
    Autorské údajeDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2019), s. 9-19 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0876/17. - APVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * výkonnosť podniku * výkony podnikové * stratégia marketingová
    AnotáciaZákladné prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti. Marketingové aktíva ako meradlo marketingovej výkonnosti. Kategórie primárne používané podnikmi na Slovensku na označovanie pojmu marketingové aktíva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00574-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF655.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.