Počet záznamov: 1
Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku
Názov Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku Preklad názvu Marketing Assets as an Indicator of Marketing Performance Assessment Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2019), s. 9-19 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028 Poznámky VEGA 1/0876/17. - APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * výkonnosť podniku * výkony podnikové * stratégia marketingová Anotácia Základné prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti. Marketingové aktíva ako meradlo marketingovej výkonnosti. Kategórie primárne používané podnikmi na Slovensku na označovanie pojmu marketingové aktíva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00574-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 655.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1