Počet záznamov: 1  

Banky musí reagovat na stále rostoucí očekávaní klientů

  1. Názov Banky musí reagovat na stále rostoucí očekávaní klientů
    Autorské údajeTereza Pospíšilová
    Autor Pospíšilová Tereza
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 26, č. 8 (2019), s. 24. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá banky * klienti * spokojnosť zákazníkov * služby bankové * emócie * komunikácia obchodná
    AnotáciaAko sa menia očakávania klientov v čase. Otázka, či banky stíhajú reagovať na očakávanie klientov. Príčina negatívnych a pozitívnych emócií v rámci obchodných jednaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 7-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.