Počet záznamov: 1
Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing
Title Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing Translation Basic attention token a jeho využitie v digitálnom marketingu Author info Peter Červenka, Lujza Jurkovičová Author Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Co-authors Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 29-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * internet * technológie komunikačné * televízia * ochrana dát Annotation Skúmanie nového trendu v digitálnom marketingu BAT - Basic Attention Token, ktorý obchádza inzerenta prostredníctvom webového prehliadača Brave. Skúmanie tejto novej technológie v digitálnej reklame. Analýza pozitív a negatív. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 517 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1