Počet záznamov: 1  

Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu

  1. Názov Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu
    Súbežný názovMonetization Strategies of a Business Idea
    Autorské údajeRichard Bednár
    Autor Bednár Richard EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 6-18 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019 / Paprskárová Paulína ; Stacho Zdenko ; Masár Dušan. ISBN 978-80-7556-058-2
    PoznámkyVEGA 1/0631/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá start-up * podnikanie * stratégia podnikateľská * technológie nové * inovácia * tržby
    AnotáciaCharakteristika a význam start-upov. Najčastejšia príčina zlyhávania start-upov. Dôležitosť skúmania logiky monetizácie úspešných start-upov, ale najmä strategických rozhodnutí. Prehľad existujúcich výskumov, štúdií a z nich vytvorených stratégií v oblasti monetizácie startupov, ktoré slúžia ako báza na vytvorenie výskumu, ktorý sa bude realizovať v rokoch 2019-2021.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00586-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF439.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.