Počet záznamov: 1
Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu
Názov Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu Súbežný názov Monetization Strategies of a Business Idea Autorské údaje Richard Bednár Autor Bednár Richard EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 6-18 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019 / Paprskárová Paulína ; Stacho Zdenko ; Masár Dušan. ISBN 978-80-7556-058-2 Poznámky VEGA 1/0631/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá start-up * podnikanie * stratégia podnikateľská * technológie nové * inovácia * tržby Anotácia Charakteristika a význam start-upov. Najčastejšia príčina zlyhávania start-upov. Dôležitosť skúmania logiky monetizácie úspešných start-upov, ale najmä strategických rozhodnutí. Prehľad existujúcich výskumov, štúdií a z nich vytvorených stratégií v oblasti monetizácie startupov, ktoré slúžia ako báza na vytvorenie výskumu, ktorý sa bude realizovať v rokoch 2019-2021. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00586-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 439.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1