Počet záznamov: 1  

Consumer Attitudes to Fashion and to Sustainability

  1. Názov Consumer Attitudes to Fashion and to Sustainability
    Preklad názvuPostoje spotrebiteľov k móde a udržateľnosti
    Autorské údajeĽubica Knošková, Ivan Hlavatý, Sandra Petrovičová
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Petrovičová Sandra
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 229-239 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * odevy * rozvoj trvalo udržateľný * nákup
    AnotáciaPostoje spotrebiteľov k móde a udržateľnosti, nákupným kritériám a nákupným zvyklostiam. Povedomie spotrebiteľa o environmentálnom vplyve odevného priemyslu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-024, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF379.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.