Počet záznamov: 1  

Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy?

  1. Názov Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy?
    Preklad názvuMohli by sme byť bližšie k trvalo udržateľnému marketingu prostredníctvom obehovej ekonomiky?
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 341-355 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    PoznámkyVEGA 1/0587/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hospodárstvo obehové * marketing * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika
    AnotáciaPotenciál konštrukcie modelu obehového hospodárstva ako pragmatického kroku k trvalo udržateľnému marketingu. Obmedzenia a niektoré kritické názory na obehové hospodárstvo. Súčasná siutácia a výzvy. Podobnosti a rozdiely medzi udržateľnosťou a obehovým hospodárstvom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-037, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF370.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.