Počet záznamov: 1  

Use of National Design Award in Marketing Communication

  1. Názov Use of National Design Award in Marketing Communication
    Preklad názvuVyužitie národnej ceny za dizajn v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 426-435 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dizajn * komunikácia marketingová * kvalita výrobkov * konkurencia * podpora predaja
    AnotáciaDizajn ako nástroj stratégie diferenciácie. Úloha ocenenia za dizajn a dizajn v marketingovej propagácii. Využitie ceny slovenského dizajnu pri propagácii víťazov prostredníctvom internetu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-046, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF298.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.