Počet záznamov: 1  

The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour

  1. Názov The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
    Preklad názvuVplyv influencerského marketingu na spotrebiteľské správanie
    Autorské údajeŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 477-486 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá médiá sociálne * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaVysvetlenie hlavných pojmov (influencer, sociálne média, influencerský marketing). Možnosti spolupráce s influencermi. Príklad zo Slovenska. Opis výskumu zameraného na vplyv influencerov na správanie spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-052, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF313.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.