Počet záznamov: 1
The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
Názov The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour Preklad názvu Vplyv influencerského marketingu na spotrebiteľské správanie Autorské údaje Štefan Žák, Mária Hasprová Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 477-486 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá médiá sociálne * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné Anotácia Vysvetlenie hlavných pojmov (influencer, sociálne média, influencerský marketing). Možnosti spolupráce s influencermi. Príklad zo Slovenska. Opis výskumu zameraného na vplyv influencerov na správanie spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00587-052, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 313.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1