Počet záznamov: 1  

Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). Pp. 48-55 online. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019 / Prusenovská Ivana ; Stanovská Kateřina ; Economics and Business Management in the 21st Century International Scientific Conference. ISBN 978-80-248-4279-0
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing elektronický * komunikácia elektronická * propagácia * nástroje marketingové * internet * stratégia podniková * firmy * tržby
    AnotáciaOnline marketing a jeho rozvoj. Online marketing ako dôležitá súčasť podnikovej stratégie. Počet používateľov internetu na Slovensku (2004-2016). Rast popularity online marketingových nástrojov. Výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie plánovaných investícií do vybraných marketingových nástrojov. Online marketing ako odvetvie v podmienkach Slovenskej republiky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00360-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF708.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.