Počet záznamov: 1  

Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards

  1. Názov Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards
    Preklad názvuKapitola 12. Zapojenie neprofesionálov do úvodného kurzu politológie prostredníctvom diskusií, primárnych zdrojov a rozstrihovacích kariet
    Autorské údajeMartin Karas
    Autor Karas Martin EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Zdrojový dokument Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. S. 124-131. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá motivácia * vzdelávanie * školy * študenti
    AnotáciaZameranie na aktívne vzdelávanie ako prostriedok na dosiahnutie vyššej úrovne zapojenia študentov, zlepšenie udržania vedomostí a porozumenia. Zatiaľ čo problém zapojenia študentov je veľmi bežný na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému, má osobitný význam pri výučbe úvodného kurzu politológie pre študentov vysokoškolského štúdia, ktorých hlavné zameranie nesúvisí s podobnými témami.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00669-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF195.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.