Počet záznamov: 1  

Determinants of Corporate Reputation in Online Environment

  1. Názov Determinants of Corporate Reputation in Online Environment
    Súbežný názovDeterminanty podnikovej reputácie v online prostredí
    Autorské údajeVladimír Hojdik, Mária Kozáková
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 196-205 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reputácia podniku * online reputačný manažment * prostredie virtuálne * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové
    AnotáciaReputácia podniku v online prostedí a mechanizmy jej riadenia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Charakteristika determinantov podnikovej online reputácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-022, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF371.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.