Počet záznamov: 1
Kvalita a významnosť značky vnímaná zákazníkom
Názov Kvalita a významnosť značky vnímaná zákazníkom Súbežný názov Quality and Significance of the Brand Perceived by the Customer Autorské údaje Dana Hrušovská, Martin Matušovič Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 206-215 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Poznámky VEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU-4/2019 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * značky * zákazníci * kvalita Anotácia Analýza, či existuje závislosť medzi významnosťou značky pre zákazníka a veľkosťou podniku, štruktúrou podniku, zameraním podniku, trhovou orientáciou podniku a dobou pôsobenia v sektore. Vyzistenie, či podniky sledujú kvalitu značky zisťovanú zákazníkom a významnosť značky pre zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00815-023, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 531.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1