Počet záznamov: 1  

Kvalita a významnosť značky vnímaná zákazníkom

  1. Názov Kvalita a významnosť značky vnímaná zákazníkom
    Súbežný názovQuality and Significance of the Brand Perceived by the Customer
    Autorské údajeDana Hrušovská, Martin Matušovič
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 206-215 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    PoznámkyVEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU-4/2019 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * značky * zákazníci * kvalita
    AnotáciaAnalýza, či existuje závislosť medzi významnosťou značky pre zákazníka a veľkosťou podniku, štruktúrou podniku, zameraním podniku, trhovou orientáciou podniku a dobou pôsobenia v sektore. Vyzistenie, či podniky sledujú kvalitu značky zisťovanú zákazníkom a významnosť značky pre zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-023, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF531.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.