Počet záznamov: 1  

Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov [elektronický zdroj]
    Autorské údajeRóbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková, recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková
    Autor Šlosár Róbert
    Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Ďalší autori Štarchoň Peter (Recenzent)
    Szarková Miroslava (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Vydavateľské údajePraha : Wolters Kluwer ČR , 2019. - CD-ROM 213 s. [9,48 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-7598-573-6
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá technológie nové * správanie spotrebiteľa * marketing * neuromarketing * vedy kognitívne * experimenty * výskum * etika
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra910030, 910031
    Archív EPCE19 00745-001, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF15.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910030SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    910031SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.