Počet záznamov: 1  

Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou

  1. Názov Analýza vzájomného vzťahu medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou
    Súbežný názovAnalysis of the Relationship Between Corporate Reputation and Profitability
    Autorské údajeMária Kozáková, Vladimír Hojdik
    Autor Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 287-294 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá modely * reputácia podniku * rentabilita * hodnota trhová * akcie
    AnotáciaPoukázanie na vzájomný vzťah medzi reputáciou podniku a jeho rentabilitou a to pomocou modelu Roberts-Dowling a matematicko-štatistických metód. Model pracuje s chápaním reputácie ako rozdielom medzi trhovou a účtovnou hodnotou, pričom je dôraz kladený na investorov. Použité matematicko – štatistické metódy a to korelačná a regresná analýza.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-033, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF303.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.