Počet záznamov: 1  

Relevantnosť strategického riadenia v malých a stredných podnikoch v odvetví „Food & Beverages Services“ – návrh plánu výskumu

  1. Názov Relevantnosť strategického riadenia v malých a stredných podnikoch v odvetví „Food & Beverages Services“ – návrh plánu výskumu
    Autorské údajeJakub Vacha
    Autor Vacha Jakub
    Zdrojový dokument Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). S. 270-281. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019 / Prusenovská Ivana ; Stanovská Kateřina ; Economics and Business Management in the 21st Century International Scientific Conference. ISBN 978-80-248-4279-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá riadenie strategické * ruch cestovný * podnik malý * podnik stredný * služby zákaznícke * zisk podnikateľský * manažment strategický
    AnotáciaRiadenie podniku na základe princípov strategického myslenia a strategického riadenia. Strategické riadenie a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Systém CRM. Návrh výskumného projektu poukazuje na opodstatnenosť strategického riadenia v oblasti pôsobenia malých a stredných podnikov v odvetví cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.