Počet záznamov: 1  

Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu

  1. Názov Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu
    Súbežný názovSignificant Pricing Factors and Their Impact on Business Strategy
    Autorské údajeIveta Kufelová
    Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 310-318 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    PoznámkyVEGA 1/0368/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá tvorba cien * stratégia podniková * konkurencieschopnosť * zákazníci * hodnota
    AnotáciaKritické faktory v procese cenotvorby. Metóda cenotvorby - základná chyba. Zníženie ceny oproti konkurencii – zníženie zisku. Cena akceptovaná v minulom roku plus niečo navyše. Najlepšie stanovená cena – kvalifikovaný odhad. Hodnota pre každého zákazníka – jediná stratégia, ktorá naozaj funguje. Prípadové štúdie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-036, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF443.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.