Počet záznamov: 1
Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu
Názov Signitikantné faktory v cenotvorbe a ich vplyv na podnikovú stratégiu Súbežný názov Significant Pricing Factors and Their Impact on Business Strategy Autorské údaje Iveta Kufelová Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 310-318 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Poznámky VEGA 1/0368/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá tvorba cien * stratégia podniková * konkurencieschopnosť * zákazníci * hodnota Anotácia Kritické faktory v procese cenotvorby. Metóda cenotvorby - základná chyba. Zníženie ceny oproti konkurencii – zníženie zisku. Cena akceptovaná v minulom roku plus niečo navyše. Najlepšie stanovená cena – kvalifikovaný odhad. Hodnota pre každého zákazníka – jediná stratégia, ktorá naozaj funguje. Prípadové štúdie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00815-036, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 443.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1