Počet záznamov: 1
Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu
Názov Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu Súbežný názov Personal Marketing Tools Used in Slovak Companies at the Time of Struggle for Quality Workforce Autorské údaje Natália Matkovčíková, Miroslava Szarková Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 348-353 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Poznámky VEGA 1/0309/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing personálny * sily pracovné * konkurencia * ohodnotenie osobné * benefity Anotácia Prezentácia výsledkov prieskumu nástrojov personálneho marketingu používaných podnikmi SR v čase konkurenčného boja o kvalitnú pracovnú silu. Na získaní vhodných kandidátov do podniku na úkor konkurenčných podnikov má zásluhu práve ponuka vyššieho finančného ohodnotenia či vhodnejších zamestnaneckých výhod. Otázka rovnovážneho pomeru práce a súkromia zamestnanca. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00815-040, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 254.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1