Počet záznamov: 1  

Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu

  1. Názov Nástroje personálneho marketingu používané v podnikoch SR v čase boja o kvalitnú pracovnú silu
    Súbežný názovPersonal Marketing Tools Used in Slovak Companies at the Time of Struggle for Quality Workforce
    Autorské údajeNatália Matkovčíková, Miroslava Szarková
    Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 348-353 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    PoznámkyVEGA 1/0309/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing personálny * sily pracovné * konkurencia * ohodnotenie osobné * benefity
    AnotáciaPrezentácia výsledkov prieskumu nástrojov personálneho marketingu používaných podnikmi SR v čase konkurenčného boja o kvalitnú pracovnú silu. Na získaní vhodných kandidátov do podniku na úkor konkurenčných podnikov má zásluhu práve ponuka vyššieho finančného ohodnotenia či vhodnejších zamestnaneckých výhod. Otázka rovnovážneho pomeru práce a súkromia zamestnanca.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-040, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF254.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.