Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing
Názov Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing Súbežný názov Consumer Behaviour Verzus Neuromarketing Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, 2019, (Košice, Slovensko). S. 75-82. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2019 / Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Olexová Cecília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4624-9 Poznámky APVV-17-0564 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * neuromarketing Anotácia Problematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00779-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 717.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1