Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing

  1. Názov Spotrebiteľské správanie verzus neuromarketing
    Súbežný názovConsumer Behaviour Verzus Neuromarketing
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, 2019, (Košice, Slovensko). S. 75-82. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2019 / Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Olexová Cecília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4624-9
    PoznámkyAPVV-17-0564
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * neuromarketing
    AnotáciaProblematika nutnosti správneho pochopenia spotrebiteľského správania. Marketingový pracovník by mal poznať faktory, ktoré rozhodujú o tom, či, ako, kedy a za akých okolností sa rozhodne potenciálny zákazník pre kúpu. Okrem racionálnych vplyvov sa významným dielom na rozhodovaní pri kúpe podieľajú aj emocionálne faktory. Narastajúca konkurencia a silné konkurenčné prostredie núti upriamiť pozornosť okrem vedomých podnetov aj na podvedomie spotrebiteľa. V tomto prípade sa úspešne uplatňujú znalosti z odboru neuromarketing, ktorý spája poznatky neurovedy a marketingu. Vďaka skúmaniu mozgu a mysle spotrebiteľa je možné odhaliť názory spotrebiteľa na produkt, reklamu, značku. Významnú úlohu pri tom zohrávajú zmysly ktorými sú zrak, sluch, chuť, hmat, a čuch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00779-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF717.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.