Počet záznamov: 1  

Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie

  1. Názov Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie
    Súbežný názovThe Communication-Persuasive Model of Marketing Communication in the Context of Health-Oriented Purchasing Behavior
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 7-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá potraviny * zdravie * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * modely * výživa
    AnotáciaTeoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00537-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF11.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.