Počet záznamov: 1
Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie
Názov Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie Súbežný názov The Communication-Persuasive Model of Marketing Communication in the Context of Health-Oriented Purchasing Behavior Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 7-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá potraviny * zdravie * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * modely * výživa Anotácia Teoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00537-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 11.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1