Počet záznamov: 1  

Základné modely marketingovej komunikácie

  1. Názov Základné modely marketingovej komunikácie
    Súbežný názovThe Basic Models of Mass Marketing Communication
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 43-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * pojmy * modely * komunikácia * reklama * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaIdentifikácia základných modelov marketingovej komunikácie (MK). Kľúčové pojmy, bez ktorých sa MK nezaobíde. Prehľad o súčasných prístupoch v rámci základných modelov MK.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00537-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.