Počet záznamov: 1  

Trendy vo vývoji CRM systémov

  1. Názov Trendy vo vývoji CRM systémov
    Súbežný názovTrends of CRM System Development
    Autorské údajePeter Zahradník
    Autor Zahradník Peter EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 628-634 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá firmy * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaZákazník je kľúčový článok podnikového procesu pre ktorýkoľvek podnik. Je preto nevyhnutné sledovať, vytvárať a udržiavať čo najpriaznivejší vzťah medzi podnikom a zákazníkom. V dnešnej dobe sa využívajú systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM systémy. Aktuálne trendy v CRM systémoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00815-073, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF464.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.