Počet záznamov: 1  

Marketingové aspekty rozvoja elektromobility na Slovensku

  1. Názov Marketingové aspekty rozvoja elektromobility na Slovensku
    Súbežný názovMarketing Aspects of Electromobility Development in Slovakia
    Autorské údajeJakub Kóňa, Andrej Kóňa
    Autor Kóňa Jakub EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Kóňa Andrej
    Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 138-147 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá elektromobily * Slovensko * marketing * automobily
    AnotáciaMarketingové opatrenia, ktoré prispejú k rozvoju elektromobility na Slovensku. Sumarizácia teoretických poznatkov z problematiky elektromobility, analýza súčasného stavu a predpokladov rozvoja elektromobility na Slovensku, realizácia primárneho prieskumu metódou dopytovania prostredníctvom štruktúrovaného online otazníka.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00938-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.