Počet záznamov: 1  

Bannerová slepota v bankových aplikáciách

  1. Názov Bannerová slepota v bankových aplikáciách
    Súbežný názovDigital Banner Blindness in Bank Applications
    Autorské údajeNatália Krištínová
    Autor Krištínová Natália EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 148-153 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * bankovníctvo * marketing * marketing elektronický * sektor finančný
    AnotáciaProblematika bannerovej slepoty, ktorá má značnú mieru aplikovateľnosti vo finančnom sektore. Súvislosti spojené s ignorovaním reklamy. Analýza súčasného stavu skúmanej problematiky a to či je bannerová slepota skutočne problémom novej digitálnej éry marketingu alebo nie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00938-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF92.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.