Počet záznamov: 1  

Uplatnenie sociálneho marketingu v oblasti prevencie zdravia

  1. Názov Uplatnenie sociálneho marketingu v oblasti prevencie zdravia
    Súbežný názovApplication of Social Marketing in Sector of Health Prevention
    Autorské údajeMarek Kukura
    Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 154-164 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing sociálny * zdravotníctvo * choroby civilizačné * správanie sociálne
    AnotáciaZadefinovanie pojmov sociálny marketing a karcinóm prsníka. Význam sociálne žiadúceho správania. Prepojenie oblastí - sociálny marketing, legislatíva a vzdelávanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00938-015, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF182.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.