Počet záznamov: 1  

Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie

  1. Názov Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie
    Súbežný názovSchool Image as the Marketing Communication Tool
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentPsychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 60-64 online. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019 ; Psychológia inkluzívnej školy. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89902-13-2
    PoznámkyVEGA 1/0309/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá imidž * školy * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * prezentácia
    AnotáciaImidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00830-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF6.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.