Počet záznamov: 1  

Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision

  1. Názov Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision
    Súbežný názovVplyv umiestňovania produktov na nákupný zámer a nákupné rozhodovanie spotrebiteľov
    Autorské údajeMichal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová
    Autor Budinský Michal
    Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 20, č. 1 (2019), s. 49-60. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá umiestňovanie produktov * stratégia obchodná * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová * zámery podnikateľské * komunikácia
    AnotáciaVplyv umiestňovania produktov na spotrebiteľský nákupný zámer, na rozhodovanie o kúpe a správanie slovenských spotrebiteľov. Vzájomná komunikácia spotrebiteľov vo vzťahu k umiestňovaniu produktov. Vzťah medzi demografickými premennými a nákupnými zámermi slovenských spotrebiteľov. Korelácie medzi partnerskou komunikáciou a nákupným zámerom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.