Počet záznamov: 1  

Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov

  1. Názov Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov
    Súbežný názovLocation Spatial Model of Duopoly Taking Into Account Consumers’ Conviction
    Autorské údajePatrícia Holzerová
    Autor Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Mladá veda AIESA 2019 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník z X. medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 27-35 online. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; Bandurič Igor ; Bilíková Mária ; Čičková Zuzana ; Mladá veda AIESA 2019 participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti. ISBN 978-80-89962-40-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá modelovanie ekonometrické * teória hier * spotrebitelia * lokalizácia * duopoly
    AnotáciaProblém výberu lokality v prípade oligopolistického trhu a hľadania rovnovážneho stavu pomocou teórie hier. V prezentovanom modeli vystupujú dve firmy, vyberajúce najvhodnejšiu lokáciu pre ich podnik. Výsledkom sú rovnovážne stratégie pre oba podniky, ktoré sú ovplyvňované rozhodnutiami spotrebiteľov a možnosťou pôsobenia presvedčenia vedúceho k preferencii jedného z výrobcov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00855-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF333.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.