Počet záznamov: 1  

Výzkum rychlý a pomalý

  1. Názov Výzkum rychlý a pomalý
    Autorské údajeMilan Průša
    Autor Průša Milan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * marketing * výskum marketingový * značky * rozhodovanie nákupné * reklama
    AnotáciaV súčasnom marketingovom výskume je možné pozorovať dve tendencie: zvyšuje sa dopyt po rýchlych riešeniach, schopných reagovať na stále agilnejšiu činnosť marketingových tímov. Fáza vývoja, realizácie a overovania sa výrazne skracujú. Vedľa toho stále existuje potreba rozumieť správaniu spotrebiteľov, spôsobu rozhodovania, motivácií i myslení spotrebiteľov. Táto časť výskumu je systematická, dôkladná, viac analytická a taktiež pomalšia. Znalosť spotrebiteľov. Odlišnosť a odlíšiteľnosť značiek. Racionálne a emocionálne úsudky. Marketéri a ich prehľad. Ilúzia podvedomia a rýchly výskum. Trendy vo výskume.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.