Počet záznamov: 1  

Měření efektivity POP kampaní na prodejně

  1. Názov Měření efektivity POP kampaní na prodejně
    Autorské údajeAndrea Vozníková, Ondřej Karmazín
    Autor Vozníková Andrea
    Spoluautori Karmazín Ondřej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá efektívnosť * meranie * spotrebitelia * kampane reklamné * rozhodovanie nákupné * stratégia obchodná * obchod * zákazníci * Česko
    AnotáciaPopis metód, ktorými sa dá kampaň merať. Skutočnosti, ktoré ovplyvňujú celkovú úspešnosť výrobku. Meranie cenovej a promočnej elasticity. Meranie efektivity na základe predajných dát. Kontrolné a testovacie obchody. Vyhodnotenie kampane v spolupráci s klientom Kofola.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.