Počet záznamov: 1  

Social Marketing as a Social Technology

  1. Názov Social Marketing as a Social Technology
    Preklad názvuSociálny marketing ako sociálna technológia
    Autorské údajeGiorgi Zarnadze
    Autor Zarnadze Giorgi
    Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 283-288. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing sociálny * technológia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * politika sociálna
    AnotáciaRozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené76.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.