Počet záznamov: 1
Social Marketing as a Social Technology
Názov Social Marketing as a Social Technology Preklad názvu Sociálny marketing ako sociálna technológia Autorské údaje Giorgi Zarnadze Autor Zarnadze Giorgi Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 283-288. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sociálny * technológia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * politika sociálna Anotácia Rozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 76.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1