Počet záznamov: 1  

Riešenie bimaticových hier evolučným algoritmom v systéme MatLab

  1. Názov Riešenie bimaticových hier evolučným algoritmom v systéme MatLab
    Súbežný názovBimatrix Games Solving by Evolutionary Algorithm in MatLab
    Autorské údajeZuzana Čičková, Matej Zagiba
    Autor Čičková Zuzana EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori Zagiba Matej
    Zdrojový dokument 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 25-33. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; 100 rokov štatistiky v Československu aktuálne otázky a odpovede. ISBN 978-80-89962-44-0
    PoznámkyVEGA 1/0351/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá programovanie kvadratické * algoritmy * hry * programovanie nelineárne * teória hier * matice
    AnotáciaPoužitie algoritmu diferenciálnej evolúcie na riešenie bimaticových hier a závislosť od riadiacich parametrov. Tento algoritmus vo všeobecnosti nezaručuje tvorbu prípustných riešení, úprava algoritmu bude spočívať v tvorbe počiatočnej prípustnej generácie a úprave skúšobného vektora. Podmienky optimálnosti Karusha-Kuhna-Tuckera pre bimaticové hry. Riešenie ilustračného príkladu v prostredí MatLab.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00901-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF321.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.