Počet záznamov: 1  

Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie

  1. Názov Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie
    Preklad názvuInternet Marketing in Modern Concept of Marketing Interaction
    Autorské údajeDenisa Šefčíková
    Autor Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. S. 29 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Mizla Martin ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. ISBN 978-80-225-4665-2
    Poznámkyabstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * internet * inovácia * obchod elektronický
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00879-023, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.