Počet záznamov: 1
Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu
Názov Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu Preklad názvu Effect of the Country of Origin on Purchasing Behaviour in the Context of Generational Marketing Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 25-38 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pôvod tovaru * správanie spotrebiteľa * marketing * generácie * Slovensko Anotácia Diferencie vplyvu efektu krajiny pôvodu na nákupné správanie jednotlivých generácií. Diferencie v percepciách. Aproximácia pojmu krajina pôvodu. Generačný marketing - fundamentálna charakteristika jednotlivých generácií (generácia svetových vojen, generácia X, generácia Y a ďalšie..). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00937-003, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 729.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1