Počet záznamov: 1  

Motivácia k inováciám v rôznych trhových štruktúrach

  1. Názov Motivácia k inováciám v rôznych trhových štruktúrach
    Súbežný názovIncentive to Innovate in Different Market Structure
    Autorské údajeNora Grisáková, Peter Štetka
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 180-187 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácia * inovácia výrobkov * služby * spotrebitelia * trh * konkurencia * podnik * monopoly * efektívnosť inovácií
    AnotáciaPodnikovo orientovaná definícia inovácie. Produktovo orientovaná definícia inovácie. Službovo orientovaná definícia inovácie. Trhovo orientovaná definícia inovácie. Spotrebiteľsky orientovaná definícia inovácie. Trhová štruktúra a motivácia k inováciám. Efekt náhrady a konkurencia. Hodnota inovácie pre monopol. Pretrvávajúce monopolné postavenie a efekt efektívnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00924-022, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF531.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.