Počet záznamov: 1
Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí
Názov Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí Súbežný názov Approaches to Evaluation of Reputation in Digital Environment Autorské údaje Vladimír Hojdik, Štefan Majtán Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 212-221 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik * reputácia podniku * internet * komunikácia elektronická * analýzy Anotácia Reputácia podniku v digitálnom prostredí – online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda, ktorá hodnotí obsah textu, pričom určuje postoj komentátora alebo zapisovateľa vyjadrený v danom texte. Podstata analýzy sentimentu - poskytnúť obraz o spoločnosti na základe výsledkov vo vyhľadávačoch. Multifaktorová analýza sentimentu. Iné prístupy k meraniu reputácie v digitálnom prostredí: fuzzy koncept, ReGreT model, systém Net Promoter Score a ďalšie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00924-025, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 467.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1