Počet záznamov: 1  

Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí

  1. Názov Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí
    Súbežný názovApproaches to Evaluation of Reputation in Digital Environment
    Autorské údajeVladimír Hojdik, Štefan Majtán
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 212-221 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik * reputácia podniku * internet * komunikácia elektronická * analýzy
    AnotáciaReputácia podniku v digitálnom prostredí – online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda, ktorá hodnotí obsah textu, pričom určuje postoj komentátora alebo zapisovateľa vyjadrený v danom texte. Podstata analýzy sentimentu - poskytnúť obraz o spoločnosti na základe výsledkov vo vyhľadávačoch. Multifaktorová analýza sentimentu. Iné prístupy k meraniu reputácie v digitálnom prostredí: fuzzy koncept, ReGreT model, systém Net Promoter Score a ďalšie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00924-025, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF467.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.