Počet záznamov: 1  

Efektivita investícii do produkovaného obsahu

  1. Názov Efektivita investícii do produkovaného obsahu
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentNatívny magazín. 9.12.2019 [1-2] online [1,4 NS]. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá médiá * obsah * strediská nákladové * investície
    AnotáciaTvorba obsahu ako časovo a finančne náročný proces s vopred stanovenou monetizačnou stratégiou. Každá firma (médium alebo akákoľvek značka produkujúca obsah) by mala byť schopná určiť efektivitu nákladov vynaložených na produkciu obsahu a návratnosť investície.
    URLhttps://www.nativne.sk/efektivita-investicii-do-produkovaneho-obsahu/
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00893-001, online

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.