Počet záznamov: 1
Znalosť značky je faktor úspešnosti
Názov Znalosť značky je faktor úspešnosti Súbežný názov Brand Kowledge is a Success Factor Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 222-230 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5 Poznámky VEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU4/2019 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * známky ochranné * vlastníctvo duševné * podnik * hodnota * farby * výskum * Slovensko Anotácia Značka v súčasnosti ako jedno z najcennejších aktív spoločnosti, predstavuje „motor“ jej rastu, úspešnosti a ziskovosti. Formálne zaregistrovaná značka v SR - ochranná známka. Aspekty značky, ktoré majú vplyv na jej vnímanie a poznanie. Skúmanie hypotéz: 1. závislosť medzi znalosťou značky a veľkosťou podniku a 2. existencia závislosti medzi znalosťou značky a zameraním podniku. Výsledky výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00924-026, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 575.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1