Počet záznamov: 1  

Znalosť značky je faktor úspešnosti

  1. Názov Znalosť značky je faktor úspešnosti
    Súbežný názovBrand Kowledge is a Success Factor
    Autorské údajeDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 222-230 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU4/2019 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * známky ochranné * vlastníctvo duševné * podnik * hodnota * farby * výskum * Slovensko
    AnotáciaZnačka v súčasnosti ako jedno z najcennejších aktív spoločnosti, predstavuje „motor“ jej rastu, úspešnosti a ziskovosti. Formálne zaregistrovaná značka v SR - ochranná známka. Aspekty značky, ktoré majú vplyv na jej vnímanie a poznanie. Skúmanie hypotéz: 1. závislosť medzi znalosťou značky a veľkosťou podniku a 2. existencia závislosti medzi znalosťou značky a zameraním podniku. Výsledky výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00924-026, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF575.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.